Brikke

Hvor får jeg tak i brikke?

Når du har registrert deg på vår nettside www.agderbomdrift.no, sender vi brikke til deg i posten.

 


Koster selve brikken noe?

Du må betale et brikkedepositum på kr 200,- for brikken. Ved oppsigelse av avtalen får du brikkedepositum tilbake.


Brikken virker ikke. Hva gjør jeg?

På vår nettside www.agderbomdrift.no kan du logge inn på min side og sjekke om avtalen er gyldig.

Er avtalen gyldig, kan det være lavt batterinivå på brikken eller brikken står feil plassert i frontruta. 

 

 Er brikken riktig festet og du fremdeles ikke får lyssignal, må du kontakte oss på tlf 815 56026.


Hvor kan jeg få nytt brikkefeste?

Brikkefestes får du gratis på våre Servicepunkter:

  • Shell / 7-Eleven Gaupemyr
  • Statoil Harebakken

Hva gjør jeg når jeg skal bytte bil?

Ved bytte av bil tar du med deg brikken over i ny bil og melder bilendring til oss innen 3 virkedager, enten på "min side"www.e18aust-agder.no eller pr. mail

e18aust-agder@agderbomdrift.no.

Selger du bilen og du ikke får ny bil på en stund, tar du ut brikken og sender mail til oss slik at vi får stoppet avtalen på bilen du solgte. Avtalen åpnes igjen når du gir oss melding om ny bil.

Brikken kan ikke overdras til andre. Selger du bilen og ikke skal ha ny bil, gi beskjed med oss. Vi vil da refundere brikkedepositum kr 200,- til din bankkonto.


Oppsigelse av avtale

Du kan når som helst si opp avtalen. Har du brikke fraE18 Aust-Agder, vil du få tilbake brikkedepositum kr 200,- når avtalen sies opp. Avtalen kan sies opp pr e-post eller telefon. Vi refunderer brikkedepositum og eventuell til gode saldo til din bankkonto.

 


Brikken er mistet / stjålet. Hva gjør jeg?

Meld fra til oss snarest dersom du oppdager at brikken er mistet eller stjålet. Det er du som er ansvarlig for all bruk av brikken.


Skal El-bil ha brikke?

Ja, El-bil må ha brikke for å få fritak i bomstasjoner.